سرخط خبرها

لزوم افزایش پروازها و بالابردن ضریب امنیتی در فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۲۱۰۹۵۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
لزوم افزایش پروازها و بالابردن ضریب امنیتی در فرودگاه مشهد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بر اقدامات لازم به‌منظور افزایش پروازها و بالابردن ضریب امنیتی در فرودگاه مشهد تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کاپیتان محمد محمدی‌بخش عصر جمعه در نشست کمیته امنیت و حفاظتی ضمن اشاره به پیک تعطیلات بهمن و اسفندماه امسال و رویکرد مردم نسبت به سفر‌های زیارتی اظهار کرد: از آنجا که در پیک مناسبت‌های مذهبی قرار داریم به‌طبع بخش گسترده‌ای از مردم تمایل به زیارت حرم امام هشتم، علی بن الموسی الرضا (ع) دارند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: از همین حیث، سیاستگذاری، هماهنگی و تصمیم‌گیری‌ها در پیک تعطیلات پیشرو باید با رویکرد افزایش رفاه مسافران و زائران رضوی، انجام به‌موقع پرواز‌ها و اطلاع‌رسانی لحظه‌ای به مسافران باشد.

وی با تقدیر از اقدامات فرودگاه مشهد در زمینه انجام منظم پرواز‌ها در پیک‌های مسافری تصریح کرد: در پیک تعطیلات پیشرو نیز می‌طلبد مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی همچون گذشته به اقدامات خود نسبت به انجام منظم پرواز‌ها و افزایش رفاه و کیفیت خدمات‌رسانی به زائران رضوی ادامه دهد.

محمدی بخش بر اقدامات لازم به‌منظور افزایش پرواز‌ها و بالا بردن ضریب امنیتی در فرودگاه مشهد تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به دسیسه‌های دشمنان و معاندان می‌طلبد همواره نسبت به بالا بردن ضریب امنیتی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد اهتمام ویژه داشته باشیم تا زائران و گردشگران با اطمینان خاطر به سفر بپردازند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->